لذت از هوشبری با وبلاگ اکسیژن

لذت از هوشبری با وبلاگ اکسیژن
اکسیژن اولین وبلاگ تخصصی هوشبری دانشگاه علوم پزشکی همدان  
قالب وبلاگ

انتقاد از احمدی نژاد بخاطر مخالفت با طرح تفکیک جنسیتی
امام جمعه موقت قم از نامه رییس جمهور مبنی بر مخالفت با طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها، انتقاد كرد.
 
 
 
امام جمعه موقت قم از نامه رییس جمهور مبنی بر مخالفت با طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها، انتقاد كرد.
آیت‌الله استادی در مراسم بزرگداشت امام جمعه فقید یزد با اشاره به ویژگی‌های روحانیت در تأثیرگذار بودن بر افکار مردم اظهار داشت: روحانی برای این‌که در میان مردم تأثیرگذار باشد،‌ باید همواره خوبی و بدی را بگوید.
وی افزود: روحانی باید زمانی که مشاهده می‌کند کار خوبی برای اسلام و مردم صورت می‌گیرد، از آن به خوبی یاد کند و هرگاه ببیند کار بدی صورت گرفت، آن را اعلام نماید.
امام جمعه موقت قم با اشاره به نامه رسمی رییس جمهور مبنی بر مخالفت با طرح تفکیک جنسیتی، اظهار داشت: پس از مطالعات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تصمیم گرفته شد که برای کم شدن فساد، دختران و پسران را در دانشگاه‌ها جدا کنند که رییس جمهور در نامه‌ای رسمی نوشته است که این کار را نکنید و این عادلانه نیست!
وی افزود: اینکه رییس جمهور با این طرح مخالفت می‌کند، بد است، بنابراین ما باید این را بگوییم.

استادی با بیان اینکه مردم از وجود بدحجابی و فساد در جامعه ناراحت هستند، گفت: البته کسی نمی‌خواهد بگوید که فساد زیاد است، ‌ولی همین اندازه که در جامعه وجود دارد، در کشوری اسلامی قابل پذیرش نیست.
وی با بیان اینکه تمامی زحمات در جامعه اسلامی برای این است که مردم پاک باشند، خاطرنشان کرد: همه باید بدانند که نظام اسلامی بر مسائل فرهنگ استوار است، اگر ما از فرهنگ جا بمانیم و به سوی مادیات برویم، این درست نیست.
عضو جامعه مدرسین حوزه ادامه داد: رییس جمهور اگر هم مخالفتی دارد، باید در خفا می‌گفتند، نه اینکه در یک نامه رسمی مخالفتشان را بیان کنند!
وی درادامه به تبیین دیگر ویژگی‌های روحانیت برای تأثیرگذاری بر مردم پرداخت و گفت: روحانیت باید در خدمت مردم باشد؛ باید همواره به فکر مردم باشد و اگر ظلمی به آنها وارد شود، از آنها دفاع نماید.

استادی در خدمت فرهنگ بودن را از دیگر ضروریات روحانی معرفی کرد و گفت: مسائل فرهنگی اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) باید همواره دغدغه مهم روحانی باشد و از کنار ناهنجاری‌ها و تهاجمات به سادگی نگذرد.
وی افزود: اگر روحانیت به فکر خود و زندگی‌اش باشد و دغدغه امور و مشکلات مردم را نداشته باشد، نمی‌تواند بر مردم تأثیرگذار بوده و خدمت چندانی به اسلام و تشیع کند.
امام جمعه موقت قم اعتدال را از دیگر ویژگی‌های یک روحانی معرفی و بیان کرد: روحانی باید دوست و دشمن را بشناسد و اخلاق اسلامی را انجام دهد و در این راه دچار افراط و تفریط نشود.
وی گفت: امروز دشمن تلاش زیادی برای ایجاد شکاف میان مردم با ولایت فقیه، مراجع و روحانیت دارد، در این شرایط روحانیون باید با ارتباط صمیمی که با مردم برقرار می‌کنند، از به وجود آمدن شکاف جلوگیری نماید.

استادی ایجاد اتحاد در میان مردم را از دیگر وظایف روحانیت برشمرد و ادامه داد: روحانی زمانی که در میان مردم قرار می‌گیرد، باید عامل وحدت باشد و آنها را با هم متحد نماید و اگر میان مردم اختلافی وجود دارد باید آن را به دوستی و همدلی تبدیل نماید.
امام جمعه موقت قم گفت: روحانی باید مراقب باشد تا سخنی که می‌گوید و موضعی که می‌گیرد،‌ ایجاد تنش نکند. در این صورت روحانی نمی‌تواند به رسالت خود عمل نماید.
وی درادامه با بیان اینکه مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین صدوقی تمامی این ویژگی‌ها را دارا بود، تصریح کرد: این عالم برجسته و پدر بزرگوارشان خدمات زیادی برای مردم و فرهنگ اسلامی داشته و همواره به یاد مردم بودند.
عضو جامعه مدرسین حوزه ادامه داد: این مرحوم در رفتار خود اعتدال داشت و در موضع‌گیری‌های خود هیچ گاه موجب تنش نشد و همواره عامل وحدت بود.
استادی در پایان با قدردانی از حضور گسترده علما و بزرگان حوزه و مردم متدین در مراسم گرامی‌داشت حجت‌الاسلام والمسلمین صدوقی خاطرنشان کرد: آنها تصور می‌كنند كه می‌توانند میان مردم و روحانیت جدایی بیاندازند، اما حضور گسترده مردم در چنین مراسم‌هایی آنها را ناامید می‌کند.
بر اساس گزارش مركز خبر حوزه، در این مراسم که از سوی جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، آیات عظام شبیری زنجانی و سبحانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری، حضرات آیات علوی گرگانی و جوادی آملی، اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه، مدیر و مسئولان حوزه‌های علمیه و سایر اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
 
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 19 / 4برچسب:, ] [ 13:57 ] [ پویا صفی خانی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ تخصصی هوشبری دانشگاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لذت از هوشبری با وبلاگ تخصصی اکسیژن و آدرس oxygen88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 2270
بازدید کل : 453224
تعداد مطالب : 248
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

داغ کن - کلوب دات کام

تعبیر خواب آنلاین

.



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.




.


فال امروز


استخاره آنلاین با قرآن کریم


Pichak go Up
فروش بک لینک طراحی سایت عکس